Monday, February 21, 2011

Mood Seram ~ "Lif Berpenghuni"


Lif berpenghuni?
Haaa, korang pernah naik 'lif berpenghuni' ni?



Nak balik rumah korang kene naik lif tak?



Seram? Takut? Terkejut? Meremang bulu roma?
Conpem semua perasaan tu ada kan
Kecuali korang yang takde perasaan conpem xrasa pape!


Nak tahu ceritanya camana?
Meh sini nak cerita
Ceritanya begini...

Pada suatu hari zue tergodek blog ni, actualy blog dia dalam bentuk 'Wordpress', nama empunya nya Izzy, disini lah bermulanya cerita pasal 'lif berpenghuni' ni..memang seram sangat! kadang-kadang kalo zue dengar terus meremag bulu roma ini! maklumlah me ni penakut sikit. From Izzy jugaklah hari-hari zue menjengah blog beliau untuk mengetahui cerita selanjutnya. Memang suspen gila bila dengar Izzy bercerita. Kalau korang pon nak dengar pasal 'lif berpenghuni' ni pergi lah ke blognya untuk mengetahui dengan lebih lanjut okey!


Ni zue sertakan lah serba sedikit tentang kisahnya..Nak tahu lebih lanjut baca kat sini okeh ~Lif Berpenghuni~


konpem lepas baca nanti korang demam, seram sejuk jer rasanya..
hehehehehehehehehe

16 comments:

b a m b a m ' s said...[Reply to comment]

kiter bukan seram lif berpenghuni..kiter seram terperangkap dalam lif!serammmmm!!! dah pernah sekali..huhuhu.. =_='

psttttt..klik HB ek kak non..kekeke

Cikgu Den said...[Reply to comment]

salam
guna tangga la jawabnya...

KFC Orang Cacat

Aida Radzi said...[Reply to comment]

nasib umah ida xdk lif... hihi

izzysabki said...[Reply to comment]

mekasih byk kak...izzy kne slalu dtg jenguk akak la pasni:)

MERAH said...[Reply to comment]

tape2 jgn tkut sgt kat penunggu.takut pada Allah tu spttnyee.hehe :)

tapi nsb bek umahku tarak lif.heeee ;p

NM02 said...[Reply to comment]

umh ai tingkat satu. naik tangga jek.. hehehe

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Bambam,.. hahahahaha..kalo terperangkap dlm lif + lif tu berpenghuni plak camana..lg scary kot kan..hahahahahaha

risau kan kalo trap dlm lif..sob..sob
kesian bambam!

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Cikgu Den,.. hahahaha tetiba tangga plak berpenghuni..akakakakaka emmm me wondering pasni nk naik pakai apa lak ek...hehehehe

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Aida,.. hahahaha tula pasal..nasib baik kan!

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Izzy,.. hahaha..dtg jgn xdtg..xsabau nak tau next episod..huhuhuhu

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Izzy,.. hahaha..dtg jgn xdtg..xsabau nak tau next episod..huhuhuhu

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Merah,..hehehehe..takutkan ALLAh tu memang sepatutnya..tp realiti hari ini kalo kene ganguan tu pun jadikan kita takut kan..kan..hehehehe

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

NM,..wah nasib baik tingkat 1, tp k gak tu kan xyah ssh2 g exercise..naik tanggan selalu jdkan kaki cantik..!

Faizal Syukri @ Peja said...[Reply to comment]

Peja dah biasa dgn benda2 berpenghuni ni :D

Ukasyah said...[Reply to comment]

tibe 2 aku menggigil..dan aku terus memanggil azu azzu azzu..azuzuzu..

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

Ukasyah,..wah try la mung calling azzuzuzu tu dlm lip compen yg dtg nti berjuntai2 bolu kotiaknyer..hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...