Tuesday, January 18, 2011

Suamiku Zaquan Adha



Suamimu Zaquan Adha ker? Kenapa? Tak percaya?
Pejam mata seketika dan tarik nafas dalam - dalam sesungguhnya percayalah bahawa kenyataan itu adalah BENAR belaka.

'Zaquan Adha bakal menjadi suami saya pada sekian haribulan'...kata Raudah.

Bagi korang yang sudah tahu, tahulah..tapi zue baru jer tahu bilamana dok tergodek-godek kat page 'beautifulnara' dan akhirnya kan si zaquan ni bakal bersatu jugak ngan si raudah.

"Selamat Pengantin Baru" la yea pada 21 January 2011 nanti!...

nasi tambah - Sekadar selingan di petang Selasa...hehehehehehe

2 comments:

raudhah said...[Reply to comment]

salam..

sekali nama bakal isteri dia raudah daa....

ckit lagi jek nak sama ngn nama raudhah. Beza cuma huruf 'H' je .. =)

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

raudah; hahahahaha, tula pasal, akak ingatkan raudhah td..tu dok tunggu2 tu bila nk jemputnya..hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...