Monday, January 31, 2011

3 Hari 2 Malam Kami Bersama


wah rindunya! rindu kat sape tu?
rindu kat blog la...sudah 3 hari xberblog!


alkisahnya, balik Besut!
xdelah naik moto berdua balik...
tapi comel je kan kalo balik besut naik moto...
memang comel, tapi budak gomok 2 org tu nak letak mana ek?...
teringat iklan tv yang anak ramai tu...hehehehehe

best jugak last weekend, leh jalan2
yeala dah lama xbalik, sesekali balik terseronok jugak la



4jam dok dalam kete leh tahan lebam gak la
yea la dok melayan karaneh bebudak dua tu...huhuhuhuhu
mana taknyer yang kakaknya kejap jadi co-pilot, teman si ayah didepan



**batrisya budak gediks..kalo naik kete ngan ayah conpem nak duduk depan jer ngan ayah dia..xkasi chance langsung ibu ngan ayah menge'date'**

kejap jadi penyibuk menyibukkan diri di belakang bersama adik yang sudah semestinya sibuk dengan aktivitinya yang tak sudah..huhuhuhu


**sejam yang pertama**
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

**dua jam kemudian..huhuhuhu**
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

**tiga jam kemudian**




kemain lama lagi mikhail tido, sangat suka bila dia tido lama
tak de la penat sangat melayan karenah marenah ni..hehehehehehe



even mikhail tido tapi kakaknya tidak tido
so terpaksalah melayan si kakaknya main
takdela main masak-masak dalam kete segala
kitorang main cak-cak!



**baaaaa**
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


**caaaakk!**


hehehehe, even penat melayan karenah anak-anak tapi seronok!
seronok melayan karenah dorang ni, xkering air dibuatnya!
hehehehehehehe

aktiviti sampingan batrisya kalo tak kacau ibu ialah suka skodeng
bukan skodeng yang tu!


ala budak-budak skodeng apala sangat kan
setakat skodeng kete sebelah apelah sangat!
kalo tetengah skodeng tu tengok orang makan 'ais krim' ke 
leh mintak skit kan..tapi biasanya tak pernah dapat pon kalo mintak
hehehehehehe..kalo dapat pon dapat nengok je lah yea



**bu..bu..jan uwoo!**



**bang..bang..(panggil abang kete sebelah)



**encemnya bang ni..pewittt...**



**hai sapa nama..Batrisya my name..akakaka**



**bu, bang dok ayang = layan la..huhuhuhu**



**cian kakak..melepas..huhuhu**




cerita kat atas tu olahan + imaginasi si ibu sahaja..akakakaka


back to the story, begitulah keadaan we all sepanjang 4 jam balik
yang pegi tak sempat nak snap..
bz mege'date' dalam kete
hehehehehehehe


5 comments:

nelly said...[Reply to comment]

comelnya . .
geram !!!!!

Ukasyah said...[Reply to comment]

amboi..
bukan men lagi.., sakan bebenor balik kg mertua yg disyangi..hehe
siang sunggoh ibunda Batrisya di belakang..mesti jolus zm : zu mude duk depan.., hahaha..mesti time2 kecik dulu..,mak kene duk belakang gak..itulah akibatnyer..hehe
si Mikail lak pantang naik kete bukan main lagi tido.., siap pusing kiri kanan.., al maklum lah kete baru

Aida Radzi said...[Reply to comment]

oooo..balik besut..patut ls dok nspok.. hihi

b a m b a m ' s said...[Reply to comment]

heheheh..comel lar entry kak zue kali nie!ahahahha..

z.u.n.a.i.d.a said...[Reply to comment]

nelly @ thanks

Ukasyah @ hahahaha, tau je mung eee!

Aida @ a'ah lama dok blk..nk blk CNY husband kijer la plak..hehehehehe

Bambam @ hehehehe, ikut idea bambam la ni..tp best la leh msk kartun2 tu..jd xboring sgt nak baca..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...